Obchodní podmínky

1. Platba

Platbu je možné provést několika způsoby:

  • V případě rozvozu, platba řidiči v HOTOVOSTI.
  • Při osobním vyzvednutí na prodejně je možnost platba KARTOU nebo v HOTOVOSTI.

2. Cena za dopravu a obal

Poplatek za dopravu je 29 – 99 Kč, dle lokality. Přesnou cenu za dopravu zákazník zjistí při objednávce po zadání adresy pro doručení zboží. Obal je zdarma. Výjimkou jsou příplatkové obaly, např. dárková krabice, u které je cena jasně napsaná. Minimální cena objednávky je 150 – 230 Kč, dle lokality pro doručení zboží (viz tabulka s cenami za dopravu). Při objednání zboží za 800 Kč a více je doprava po Praze (platí pro Prahu 1 až 13) zdarma.

3. Čas doručení objednávky

Zboží si můžete objednat jako OBJEDNÁVKU nebo tzn. PŘEDOBJEDNÁVKU.

OBJEDNÁVKA = zboží vám doručíme do 120 minut od odeslání objednávky. Platí pro objednávky do 10 ks. V případě větší objednávky je možné, že objednávku nestihneme do 120 minut doručit. Po každé objednávce Vám přijde potvrzení objednávky s předpokládaným časem doručení. Pokud budete chtít zboží dodat v jiný čas než do 120 minut od objednání, napište to prosím do poznámky. Příklad: Zákazník odešle objednávku ráno v 8:00 a zboží nechce dodat do 120 minut, ale až odpoledne ve 14:00hod. Napíše do poznámky – zboží dodat dnes v 14hod.
Dodání zboží je ovlivněno otevírací dobou prodejny.
Po, Út, St, Čt, Pá – 7:30 – 17:00 (rozvozy probíhají v čase 9:00 - 13:30)
Pokud zákazník bude chtít uskutečnit objednávku mimo pracovní dobu prodejny, nenechá ho systém e-shopu objednávku odeslat a na tuto skutečnost ho upozorní. Zároveň bude zákazník informován o nejbližším možném termínu doručení objednávky. Objednávky se uzavírají vždy 30min před uzavřením prodejny.

PŘEDOBJEDNÁVKA = objednávka na následující nebo jiný den než je den odeslání objednávky. Zákazník si může vybrat čas doručení.
Ačkoliv uděláme vše, co bude v našich silách, abychom objednávku doručili na smluvený čas, může se stát, že se tak nestane. Samozřejmě nemůžeme ovlivnit dopravní situaci nebo přírodní živly, a tak doba doručení nemůže být ze strany zákazníka reklamována. Tzn. zákazník nemůže požadovat jakoukoliv kompenzaci za nedodržení smluveného času dodání zboží.

4. Zrušení objednávky

Zrušení odeslané objednávky je možné provést telefonicky nebo na e-mail (telefon i e- mail je uvedený v kontaktech) a to nejpozději 24 hodin před termínem dodaní zboží. Jakékoliv pozdější zrušení objednávky již není možné a zákazník musí objednané zboží uhradit. Tato situace se bude řešit individuálně dle konkrétní zakázky a budeme se snažit vyjít zákazníkovi vstříc.

5. Reklamace

U potravinářského zboží pečiva je záruka poskytována jen a pouze v rozsahu stanoveném příslušnými zákony pro zboží okamžité spotřeby. Reklamaci jakkoli poškozené nebo nekompletní dodávky zboží, tj. vad zjistitelných vizuální či senzorickou kontrolou zboží při jeho převzetí, musí zákazník uplatnit ihned při převzetí objednávky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. Reklamace chutí, složení nebo jiných vnější prohlídkou nezjistitelných vad zboží musí zákazník uplatnit neprodleně po jejich zjištění a zároveň musí zajistit, aby po celou dobu od převzetí výrobku až po uplatnění reklamace byl výrobek skladován způsobem a při teplotě odpovídajícím požadavkům daného typu pečiva. O oprávněnosti reklamace rozhodne podle svého uvážení pověřený pracovník firmy Donut Club, s.r.o.. U zboží okamžité spotřeby budou oprávněné reklamace řešeny výměnou zboží. Převzetím zboží zákazník akceptuje bezvýhradně tyto podmínky. Částečně spotřebované zboží není možno reklamovat. Prodávající nepřebírá zodpovědnost za žádné škody způsobené nevhodným složením výrobku vyrobených či upravených podle požadavku zákazníka, pokud bylo toto složení nebo úpravy zákazníkem požadováno. Skutečnost, že zboží bylo vyrobeno či upraveno podle jeho požadavku, potvrzuje zákazník fyzickým převzetím objednaných výrobků. Datum uplatnění reklamace je dáno datem fyzického předání zboží k reklamaci v místě určeném firmou Donut Club s.r.o. pro příjem reklamací. Reklamace bude vyhodnocena nejpozději do 7 dnů od jejího uplatnění, avšak standardně ihned při předání zboží k reklamaci. K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: kopii účtenky (dodacího listu), popis závady, výrobek. Nárok na uplatnění záruky zaniká v každém z následujících případů:

  1. Ztrátou účtenky.
  2. Vypršela-li u reklamovaného zboží dnem reklamace záruční doba (48hod od převzetí výrobků).
  3. Svévolným upravením nebo pozměněním zboží.
  4. Mechanickým nebo jiným poškozením zboží.
  5. Používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy běžnému prostředí.
  6. Dále kupující nemá právo uplatnit záruku na vady, na které byl prodávajícím v době uzavírání smlouvy upozorněn nebo s přihlédnutím k okolnostem, za nichž byla smlouva uzavřena, o kterých musel vědět. Prodávající, ve smyslu platných zákonů, si vyhrazuje právo nahradit vadné a neopravitelné zboží jiným či obdobným zbožím.

Může se stát, že u zboží dojde nevhodnou dopravou k poškození. Při přebírání zboží proto prosím postupujte následovně: Zboží vždy prohlédněte při převzetí. V případě poškození zboží sepište ihned s řidičem protokol o poškození zboží.

6. Místo uplatnění reklamace

Kupující je povinen reklamované zboží dopravit na adresu:
Donut Club s.r.o.
nám. Prezidenta Masaryka 14
14800 Praha 4 - Kunratice IČ: 05061458

7. Záruční doba

Prodávající, ve smyslu platných zákonů, poskytuje na zboží záruku stanovenou zákonem, není-li pro konkrétní případy stanovena záruka jiná. Záruka na zboží okamžité spotřeby je poskytována jen a pouze v rozsahu požadovaném zákonem. Zbožím okamžité spotřeby jsou míněny veškeré výrobky nebo zboží, které vyrábí firma Donut Club s.r.o. vyrábí. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Prodávající poskytuje záruku na jakost a úplnost dodávky. Zboží je dodáváno se zárukou trvanlivosti zboží 48hod nebo takovou která je uvedena na obale. V případě výměny zboží za nové dostane zákazník doklad, kterým získává právo na reklamaci stejným způsobem, jakoby se jednalo o nový výrobek.

8. Souhlas se zpracováním osobních dat

Údaje o Vašich nákupech (Vaše objednávky) jsou ukládány do bezpečné databáze a nejsou poskytovány třetím stranám dle zákona číslo 101/200 Sb. o ochraně osobních údajů a informací.

9. Poskytování dat třetím osobám

Vaše data jsou důvěrná a nejsou poskytována dalším subjektům, s výjimkou partnerů zajišťujících platební styk jako jsou banky nebo partnerům zajišťujícím přepravu jako jsou spediční společnosti, kterým jsou poskytnuty údaje nutné k doručení zboží.

10. Informace o EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin., eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.